13 Ekim 2015 Salı

iç döküş

Gönderen septegram zaman: 11:47 0 yorum
Bense kulağım her çınladığında seni düşlerim (biliyorum çocukça)ama cocuk katili olamam henuz gencim ben, içimden geçirdiğim an ararım sevdiklerimi istersen ayıpla! Zaman mı? Saati olmaz bazı şeylerin ama kabak tadı denen yer var ya iste ordayım,beklerim!

Tarafların suskunlukla savunma yapması saçma; bu, durumu kabullenme olur! Suskunluğumda sarılmalısın bana ağlarken çok geç olabilir. Ve ben yenilebilirim korkularıma.

Ama biz bir savaşın içinde değiliz.
Bu bir savaş değil!
Hele senin için seninle savaşmak hiç değil. .
Aslında,tam olarakta öyle!
Kendimi anlatırken buluyorum, birine bildigi bi hikayeyi anlatmak kadar tatsız ve anlamsız. Bazı şeylerin anlamına değer biçmek bana düştü sanki, laf! Sessizliğim garip olan, sanırım aynı hikayeyi anlatmaktan. Zaten haddini bildirirler çok anlaşılmaya çalışan küçülmüşlere. Sonra nasılsın sorusunun tamamlayıcı yalanı"iyiyim"le yaşarlar bizim gibiler.
Yenildim iste!
Sessiz kalmak istiyorum,sensiz değil anlamadığın şey bu! Ama bi yerde ikiside aynı yola çıkacak, yazık.
Bu yüzden zaman mühim şey..
Hikaye bitti.
Yenildim korkularıma..

"Daha başka şeyler yazacaktım bugün sana,ama anlamı kalmadı artık. F.K."

20 Eylül 2015 Pazar

Günaydı!

Gönderen septegram zaman: 09:20 0 yorum
Hergün biraz daha büyüyor insan. Öyle edebi değil, sancılarıyla. Doğum yapar gibi uyanıyoruz her sabaha. Anladım konuşamadıkça yazıyorum !

Zannettim ki kimse üzemez,kıramaz ve herkes bilir niyetimi.pembeli morlu hayaller hemde .Zaten mor olanı beceremedim ki !

Aptal olmayınca, kendimizi akıllı görmek imkansız bence. (Çok yönlü söz oldu be.)

Aldığımız kararları, koyduğumuz hedefleri bizim için iyi olup olmadığını bilmiyoruz bile, gayp işte!

Bak,zaten akıllı olsaydım duvara falan da toslamazdım ve içimdekiler dökülemezdi.
"Yalnızım" derdin ben gülerdim ;
"Yalnızlığımızla kalabalığız aslında" diye  ama şimdi ,bu akşam,geçen hafta,evvelsi ay anladım ne demek yalnızlık..

Dua mı?İnanmıyorum ki artık, herşey tersine inandıkça.

Haddimi aşıcam ama affet benimle konuşmak seni eğlendirmiyor,hayır!Külfetlerim var her emek harcadığın insan kadar ve eksiği var fazlası yok ! Ve eksisi var!

Ben içimi dışımı dökerken,susmak zorunda kalırsın duydukların karşısında.
Şimdi ise ben susuyorum, iyi ki varsın yerine.

Aynı hazları yaşamadığımız aşikar bu savaşın içinde o yüzden.

Kadere gelince, boşver! Demiştim ya bi fırtına bi tayfun sonrası tsuami.. yerle yeksan.

Her şey tastamam olduğunda yabancı biriyle görüşmek gibi molozların içine hayat inşaa etmek.

İşte oldu,şimdi oldu.

Günaydı!


12 Şubat 2015 Perşembe

Soru

Gönderen septegram zaman: 02:02 0 yorum
"İnsan arzu ettiklerine sahip olduktan gayrı yeni arzularının peşinde ve elde ettikleri manasız." diye basladim geceye. Hep boyle olmuyor mu? Bi mucizeyi dilemis ve elde etmis oluyoruz,sonra her sey gene siradan,olasi,alelade. Hayatimda var olan insalarin tumunun mutluluk anlayisini cok merak ediyorum!

ARET VARYANTAN ne de guzel soylemis ;

" insanlara karistim, gozlerine baktim yureklerinde yer buldum.Sorum ayniydi, 'gercekten yasiyor musun? Yoksa sadece nefes mi aliyorsun? ' "

Boyle insanlar yalniz olmadigimi hatirlatiyor, huzur doluyorum.
Edebiyat sen bari iyi ki varsin :)

20 Ekim 2014 Pazartesi

diyemem

Gönderen septegram zaman: 01:21 2 yorum
Hiç aklına gelmeyecek şeyler yaşıyor insan kimi zaman. Vakitsiz,manasız,sebepsiz..Uzun zamandır suskundum.Anladım ki  avazım çıktığı kadar bağırarak anlatsamda olmayacaksa olmuyor o zaman şimdi sessizlik zamanı derken içimde bi yerler de kayboldum,bazılarını kaybettim.Hiç aklıma gelmezdi beni birinin bulacağı..

tüm yazıları kaldırmak istiyorum
buraya veda etmek istiyorum
anılarımla içimde beslenen insanlardan tamamen kopmak istiyorum
bi hafızayı silmek gibi.. senden,ondan kendimden kopmak
hayır aşktan bahsetmiyorum
içimden bi şeyleri koparıp atmak
zaten bi çok şey benim hatırladığım gibi değil..
senin hatırladığın gibi hiç değil

Gökhan Türkmen diyor ya " Yan Sen " işte öyle birşey..


4 Mart 2014 Salı

zincir

Gönderen septegram zaman: 01:12 4 yorum
Biri tarafından sevilmek için anlaşılmanıza gerek yoktur. Anlaşılmanız için net ve açık olmak iletişiminiz için zorunluluktur; ancak net ve açık olmak tarzınız değilse yine sevilirsiniz fakat izin verdiğiniz sürece.
Sevişmek icin dahilleşmeye, dahilleşmek için iletişime,iletişim için özveriye, özveri için sabıra,sabır içinse sevgiye ihtiyaç vardır.
Hepsi birbirine bağlı ve sevgi merkezlidir.Bu muhteşem döngüsel, hayatınızın bi noktasında kopuyorsa ya gereklilik zincirinde bi sıkıntı vardır ya da merkez hiç var olmamıştır,
 hepsi bu.

4 Şubat 2014 Salı

elif

Gönderen septegram zaman: 00:11 5 yorum
"Benim derdim kendimle çünkü hangi lisanla derdimi anlayabileceğinin savaşını yaşıyorum içimde.." 
işte böyle başlıyor hayatım denen roman. 

20 Ocak 2014 Pazartesi

iç ses

Gönderen septegram zaman: 15:46 3 yorum
Biliyorum,biliyorum zamanın ne kadar mühim olduğunu,hayatın ise mücadele.  Umut ettiklerim var hepsi bu .. Mücadelene dahil olmak  ve değerinle muhatap olmak. Bi kaç kolay cümle -nasılsın- yürekten ve samimice. Durumum acınası değil çünkü ben, hayatının zorlama noktası olmak istemem, kim ister ki? Söyleyeceklerim bu kadar,zaten sen devamını biliyorsun..
 

septegram Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review